torsdag 30. september 2010

I dag så opplevde jeg noe kjipt...Men det kunne gått verre.

Hva er det verste du kan tenke deg nå du er på et offentlig do?

Det er er sikkert mange ulike tanker om akkurat det, men jeg opplevde noe jeg tror kan ligge høyt på den listen hos mange.

Jeg skal gjøre historien kort.
Da jeg skulle gå fra universitetet i dag i halv 7 tiden på kvelden ( de fleste andre hadde gått selvfølgelig) kjente jeg at et raskt dobesøk ikke hadde vært feil.
Og da skjer jo det som ikke skal skje på et offentlig do når det ikke er noen andre i nærheten, døren går i vranglås, skikkelig, helt vannvittig i vranglås.
Uansett hvor mye jeg vridde på den låsen, så ville den ikke opp!
Jeg vred mot høyre og venstre, ikke gu om den rikket seg.
Etter sikker 10minutter med seriøse forsøk på å få opp døren, så satte jeg meg ned på doen for å tenke.
Selfølgelig hadde ingen vært innom toalettet den tiden jeg var der..
Jeg fant fram mobilen for å ringe...Noen..
Men jada! For der var det heller ikke dekning nei.

Snakk om at livet paserer i revy foran øynene når du har en nær døden opplevelse...
Jeg så for meg alt som ville skje og ikke ville skje fordi jeg faktisk satt innelåst på do, på universitetet.
Jammen flaks det var et do da!
Men hva med når lyset ble slukket for kvelden, og jeg som er såå mørkredd!
Og tenk når jeg ikke kom hjem og ingen fikk tak i meg, folk kom jo til å bli redde å sikkert tenke det verste.
ALT det jeg tenkte altså, seriøst!

Til slutt etter sikkert en halvtime fikk jeg opp døren.
Da hadde jeg prøvd å skru fra hverandre låsen, men det var ikke så lett.
Jeg hadde prøvd å få opp låsen på alle mulige finurlige måter.
Jeg hadde til og med prøvd å leke rammbukk mot døren, uten hell, men jeg fikk ganske vondt i skulderen.
Flaks jeg ikke har klaustrofobi, for det tenkte jeg også.

Hvordan døren kom opp? Ja det er ikke godt å si, plutselig så gikk den opp...
DET var deilig å slippe ut altså!

Snakk om bæsjen opplevelse..

Legger med et bilde av en skikkelig flott doring, syns den var litt søt.
Men kommer ikke til å ønske meg den :)

2 kommentarer:

  1. ooooooooooooffff,da tror jeg seriøst jeg hadde dævva!!! Hærregud...Bra du kom deg ut til slutt da,hadde vært kjipt å måtte tilbringe natten på en dass da...iiiiikk.

    SvarSlett
  2. Dritkjipt med andre ord. Bra det endte godt.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.