torsdag 16. september 2010

Gratulere med dagen Evyyy!


Min aller kjæreste svigersøster blir 22år i dag, og da vier jeg et helt blogginnlegg til denne fantastiske jenten.

Evy er ei herlige jente, utrolig skjønn.
Jeg er så glad for den dagen min lillebror og Evy ble sammen, det var som å få en ny søster.
Selv om det selvfølgelig gikk en del tid før Evy og jeg begynte å henge sammen siden det faktisk er noen år i mellom oss. Men ettersom man vokser til så viskes disse aldersforskjellene bort, og heldigvis for det.

Evy er uten tvil adoptert inn i vår helgale familie, og her hører hun hjemme, siden hun ikke er heeelt tam selv, på en fin måte, selvfølgelig *kremt*
Jeg vet at alle i familen er veldig glad i denne sprelske jenta, hvordan går det an å la være?
Og jeg vet også at hun selv føler seg hjemme med oss, og det er bra... For her skal hun bli!
Stakkars bror min om det noen gang blir slutt sier jeg bare, stakkars, stakkars Endre.
Det kan tolkes som en vil ;)

Evyyy, gratulere så veldig mye med 22årsdagen din i dag, jeg er veldig, veldig glad i deg <3

4 kommentarer:

  1. Haha!:D nei så søtt! nå blei eg jo litt rørt her! kjente eg må trekka litt på smilebåndå nå;)
    glad i alle dokke eg og!<3

    SvarSlett
  2. :D Bare hyggelig EvyPevy

    SvarSlett
  3. aaaw så kjekt inlegg :D JA evy e best i verden <3 grattis me dagen i går darling!

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.