tirsdag 14. september 2010

Kake!!!

Å lage kaker er virkelig kjekt, det er noe jeg syns ihvertfall.
For ikke å snakke om å spise kake! Naam!
Lenelene= kaketroll

Kakebaking er veldig kjekt, spesielt nå man får det til, og du kan glede noen med en god, hjemmelaget kake.
Jeg har uttalige kakeoppskriftbøker hjemme, og de er fine, jeg har brukt dem mye.
Jeg har også min helt egen kakebok, som jeg skriver inn de beste oppskriftene i, de jeg liker best, de jeg hadde sørget lenge over, hvis jeg hadde mistet dem.

Nå blir ikke kakebøkene mine brukt så mye lenger, ikke fordi jeg ikka har tid (kanskkje litt det også), eller fordi jeg er lei av kakebaking (pff), eller fordi jeg har funnet ut at kake ikke er sunt...
Men, fordi jeg har funnet den mest geniale siden på internett, kakesiden over alle kakesider...
Det søte liv.no
Jeg mener det, den siden er helt fantastisk, jeg elsker den, og alle jeg har delt den med har brukt den, eller bruker den flittig selv.
Jeg er sikker på du finner oppskrifter på de aller, aller fleste kaker der inne.
Formkaer, ostekaker, marengskaker, iskaker, rullekaker, langpannekaker, småkaker, boller, kjeks...Ja, ALT!

Siden er slik at alle kan legge inn kakeoppskrifter, jeg har selv lagt inn noen av mine aller beste oppskrifter.
Så er du glad i kaker, og kanskje du har noen gode oppskrifter selv som du vil dele, så ta en kikk, jeg lover du kommer til å elske det :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.