torsdag 23. september 2010

Fikk ENDELIG brevet jeg har ventet på!

Brevet jeg har ventet så intenst på var svaret fra gynekolgen angående livmorhalsen.
Og i dag dukket det altså opp i postkassen min.
Endelig, jeg har jo blitt litt frynsete i kantene av denne ventingen.
Jeg syns det er best å vite, uansett.
Leve i uvisshet er ikke noe.

Det var et kjekt brev denne gangen.
Gjett om jeg ble glad!
Det var litt usikkert hva som ville komme fram etter fjerningen av livmorhalsen, om det ville være mer celleforandringer eller om alt var tatt.
Det ser ut som alt er borte nå, men endelig svar får jeg i januar når jeg skal på ny kontroll.
Men hallo, dette er jo fantastisk :D

Det står i brevet at mest sannsynlig ble alle celleforandringene tatt førts gangen jeg var inne og tok vevsprøver, så egentlig hadde ikke fjerningen vært nødvendig.
Ihvertfall det jeg forstår av brevet.
Men når det er snakk om såpass mye og alvorlige forandringer er det best å være sikker, så det var vel derfor han tok et stort stykke sist gang, for å se at det ikke var NOE.

Så jeg er veldig glad og fornøyd :)

2 kommentarer:

  1. Det er jo kjempeflott!
    Er utrolig glad for deg nå!
    :)

    SvarSlett
  2. Hoppe og danse litt av glede.
    Så kjekt å høre :-))
    Er glad på dine vegner :-)

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.