mandag 13. september 2010

Jeg liker regn

Jeg liker faktisk ganske godt regn.
Alt med måte selvfølgelig. Øsepøseregn i 2 måneder i strek syns jeg er kjipt.
Men en vanlig dose regn syns jeg er forfriskende og herlig.
Jeg tror faktisk jeg liker bedre regn enn strålende sol.
Jeg liker godt sol, men for min del må det være litt skyer på himmelen.. Ja mange syns sikkert det er sært, men så kan ikke alle være like heller.
Det være jeg liker aller best er overskyet, men varmt, veldig varmt.
Ksnskje har det noe med de lysømfintlige øynene mine å gjøre?

Regn er flott, regn er friskt.
Uten regn, ingen liv, faktisk.
Alt hadde tørket ut og visnet henn.
Regn er nytt liv.
Regn er en fortsettelse, en Begynnelse og en slutt.
Regn er så mye.

Regn er tenkevær.
Enten du sitter inne og grubler.
Eller du er ute og vandrer med fult regntøy på, eller paraply.
Fantastiskt tenkevær.
Og jeg liker å tenke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.