onsdag 1. september 2010

Min kjekke hobby

Jeg elsker å tegne og male, det har jeg alltid gjort. Dessverre så har jeg ikke så mye tid til det akkurat nå om dagen, studiene spiser all tid. Men inni mellom blir det litt.



Det var en periode jeg tegnet/malte soler somd en over, mange, mange soler.
Det endte med at jeg hadde en utstilling, og det gikk veldig bra, fikk mye positiv tilbakemelding pluss at jeg fikk solgt en del av dem.
Får ikke bedre tilbakemelding enn det ;)
Har en side på deviantart hvor jeg har lagt ut ganske mye jeg har laget, men langt fra alt. Men det er lenge siden jeg har oppdatert der inne.

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bilder. Selger du fremdeles? Isåfall, hva er prisen?

    SvarSlett
  2. Tusen takk skal du ha :)
    Selvfølgelig kan jeg selge enda, så lenge jeg liker å drive med det og får malt og tegnet noe.
    Den gang fikk jeg 500,- per bilde. Jeg vet jammen ikke hva jeg skulle tatt for bilder, ihvertfall ikke mer.

    SvarSlett
  3. så bra!!! flotte maleri/tegninger :D

    skulle ønske jeg hadde disse egenskapene jeg og,haha..men neeiidaa...

    SvarSlett
  4. Wow! Så flink du er! De var skikkelig pene. Bra jobbet med skyggeleggingen. :)

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.