tirsdag 28. september 2010

En lei tendens...

Det er sikkert mange som har fått med eg at jeg er ganske glad i Ebay
Jeg er IKKE glad i shopping generelt, men på ebay kan jeg bruke mye tid.

Og nå nærmer det seg styggfort eksamenstid, og de burde egentlig noen bare brenne ebaykontoen min, fordi det er da det skjer.
Jepp, jeg har en lei tendens til å ta pauser, og mye av pausene blir brukt på ebay.
Og det blir handlet...
Sist jeg hadde eksamen hadde jeg en, to og gjerne fire nye pakker i posten hver dag, i sikkert en måneds tid.
Syke menneske.

Er det ikke rart hvor mye du ikke visste du trengte?
Sliter du med det når du går i butikken, så skal jeg love deg at det ihvertfall skjer når du kikker innom ebay, la meg bare vise hva jeg plutselig kan finne ut at jeg har lyst på, og som jeg IHVERTFALL IKKE trenger..


Glitter til neglene, ja jeg elkser glitter, jeg har sikkert et helt skap med glitter.
Men negler? Nei, det har jeg ikke, så dette trengs IKKE.
En super søt englesostyme, for alle gangene jeg pleier å gå utkledd som engel på byen?
(Lurer på om dama kommer med drakten, siden drakten kostet en fot og en arm..)
Nei, et søt englekostyme føler jeg ikke jeg trenger.

Isåaffal må det bli svarte vinger, det er litt mer meg.
Jeg hadde aldri kunnet lurt noen tror jeg, hvit engel jeg?
Men, dessverre så trenger jeg ikke svarte vinger heller.. Eller, vent, gjjør jeg ikke?
Det er vel alltid en anledning til å bruke disse snasne vingene?
Halloween? Bursdag? Byen? Familiebursdag..Skolen?

Mjjjaaa, en vintage Gibson Les Paul black Beauty, det hadde vel vært noe?
Hadde vel vært en fordel om jeg hadde SPILT gitar isåfall, og en halv million er vel bedre å bruke til noe annet?
Eller, er ikke dette et bra kjøp...? Lurer på hva jeg skal si i banken om jeg skal låne til denne?
Jeg kan jo si jeg skal pusse opp badet, og kjøkkenet.. Og gangen?

BRUDEKJOLE! Hvem trenger ikke en slik en flott en?
Det er flott å ha til pynt, du trenger ikke nødvendigvis å gifte deg for å kjøpe en brudekjole, dessuten så er det like greit å være føre var.
Alltid greit å ha en slik en hengende i skapet, kjekt om du spontant vil gifte deg, eller noe.
Men desverre så sliter jeg med å få solgt den FORRIGE brudekjolen jeg lurte meg til å kjøpe på ebay, jada...

Se på denne søte da!!! Den var vel søt.
Problemet er at jeg er 30..Ikke 12-13-
Men hey, den ser jo varm ut, jeg trenger jo en ny vinterjakke.
Rosa eller hvit?

Det er aldri feil å ha en hel sekk med godt og blandet vannliljefrø, selvom sommeren er over, så kommer det alltid en ny sommer, det er ikke for optimistiskt tenkt det vel?
Og dessuten om du ønsker deg en dam i hagen så er ikke dette dumt å ha liggendes, så har du ihvertfall vannliljene klar....
Det er nok av ting på ebay du aldri i verden visste du trengte, men de er der og bare venter...På meg.
Nei, en lei tendens er det det er...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.