fredag 3. september 2010

Min helt personlige og fine almanakk!

Jeg er så utrolig fornøyd med min nye personlige almanakk!
Almanakk er noe jeg bruker veldig mye, jeg er faktisk avhengig av det, ALT står jo inni den lille saken min.
Så da ei venninne viste meg sin fine, personlige almanakk, ja da måtte jeg også skaffe meg en.

Det er veldig enkelt å bestille en, og det er så kjekt, fordi det er nesten ikke grenser for hvor mange fargekombinasjoner du kan leke deg med på forsiden, når du lager den altså.. Det er nesten litt synd du bare kan velge to farger.
Du kan faktisk ha bilde på forsiden istedet for skrift.
Inni kan du også mikse og trikse. Du kan sette opp trening, "må-gjøre", ukesmål, bursdager alt mulig. For å få inn bursdager kan du koble deg til facebook.
Genialt!
LOVE IT!!! (linken er under bilde)

http://www.personligalmanacka.se/

4 kommentarer:

  1. så morsomt å ha en så personlig almanakk da,nice :)

    SvarSlett
  2. så søte den va då! ;) nå fekk eg og lyst på ein!:P

    SvarSlett
  3. Ja, Evy, du må få deg ein :)

    SvarSlett
  4. En sånn må jeg og ha :-)
    Gjett om jeg skal bestille ...wow perfekt

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.