onsdag 22. september 2010

Jeg adopterer bort...

..Noen søte, små, hjemmelagede nøkkelringer.
De er veldig snille og trenger et godt hjem.
Det gjøres på følgende måte;

Jeg vil adoptere bort 3 av disse nøkkelringene, så de 3 første som skriver en kommentar til innlegget om hvilken de ønsker..Får den.
Det er ganske enkelt.

Jeg har gjort det ganske enkelt, alle har fått navn, og det står på bildet :)
Så bare skriv hvilken du har mest lyst på, men skriv gjerne en reserve også.

Nå håper jeg at 3 av disse søte, små og veldig snille nøkkelringene får et godt hjem!
(jeg sender den til deg i posten, du kan sende adressen din på email til meg etter at jeg har svart deg.)

ELMO

LEIRHA

BOO

MOSHII

TIILII


STANLEY her har allerede fått et hjem, så han teller ikke.
Det er 3 stykker utennom ham...

7 kommentarer:

  1. Hei!
    jeg har valgt å gi deg en "Beautiful blogger award"
    Synes du har en flott og spennende blogg å følge med på!
    Hvis du lurer på hva det er og hvordan dette funker kan du gå inn her og lese mer om det.

    http://alatariel-seregon.blogspot.com/2010/09/beautiful-blogger-award-til-meg-jippi.html

    SvarSlett
  2. Hei Lene :)

    Jeg ønsker svært gjerne å "adoptere" en av nøkkelknippene dine :) TIILII som nr. 1 og BOO som nr 2 :D

    klem :)

    SvarSlett
  3. Ah, jeg vil gjerne adoptere en av nøkkelringene dine.. Elmo eller Leihra hadde vært best, men tar meg av hvem det måtte være med åpne armer=)
    send meg en mail på ceciliesb@gmail.com om jeg blir så heldig=)
    GOD natt=)

    KLem C

    SvarSlett
  4. Vil bare si takk for den skjønne nøkkelringen jeg har fått :):) blir glaad av å se på han :D
    du er god Lene:)

    SvarSlett
  5. Da har Tiilii og Elmo fått et hjem hos Jeanette og Cecilie :)
    Tenker de blir glade nå!

    Det er fortsatt en som mangler et hjem..

    Karline: BARE HYGGELIG :)
    Alltid kjekt å gjøre andre glad, det er ikke alltid så mye som skal til heller.

    SvarSlett
  6. Eg vil og takke for min!
    Den heter "Klompen" og trivs veldig godt her! :)

    SvarSlett
  7. Jeg vet ikke om du har noen flere hjemløse nøkkelringer igjen, men jeg har et "nøkkelesel" ved navn skranglebein som snart skal pensjoneres.

    Om jeg får en nøkkelring kan jeg love at den blir tatt godt vare på, den vil kunne nyte lange somre (siden jeg bor på sørlandet) og en avslappet tilværelse i en relativt ny leilighet.

    Krysser fingrene :)

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.