onsdag 29. september 2010

Resultatet av spørreundersøkelsen min

For 65 dager siden la jeg ut en spørreundersøkelse på hva lesere av bloggen ønsker jeg skrive mer om.
Undersøkelsen ble avsluttet i dag og resultatene er nå klare.

28 stykker avga sin stemme.
Det gikk an å stemme på flere alternativ, men jeg tror ikke så mange fikk med seg det.

Uansett, her er resultatene;

-64% ønsker at jeg skulle blogge mer om "fra virkeligheten", altså ting jeg har opplevd og opplever på godt og vondt.

-32% ønsker at jeg blogger mer om tanker jeg har... Ja, der er det myyye å ta av, så det kan jo bli interressant.

-28% ønsker at jeg blogger mer om morsomme/rare ting jeg har opplevd, den går litt sammen med "fra virkeligheten" ser jeg, men at det blir mer de kjekke tingene, og kanskje de flaue tingene.

-7% altså to personer ønsker at jeg blogger mer om shopping. Heldigvis var ikke det så mange, for det er ikke helt min greie. Nettshopping ja, men hva jeg kjøpte på H&M i går osv syns jeg personlig blir litt dølt.
Men jeg tar hensyn og skal blogge litt om shopping også ;)

----------------------------------------------------------------------------

Det var resultatene, og det er fint med rusultater, både for deres del og for min del.
Det gir jo meg en pekepinne på hva jeg faktisk blogger om, om dere syns det er greit.
Så jeg fortsetter mye som jeg har startet.
Eneste er at det kommer til å gå litt tid mellom "fra virkeligheten" innleggene, av flere grunner.
1- Det er tungt å skive.
2- Det er måte på hva jeg har opplevd, selv om det begynner å bli en del.
3- Jeg ønsker IKKE at bloggen min skal være en negativ og trist plass å være, og jeg vil ikke at andre skal tenke at jeg er som de innleggene, trist og tragisk.
4- Går mye på punkt 3, men jeg ønsker ikke å ha en ensporet blogg om kun et tema, feks voldtekt, misbruk som barn, dårlige forhold... Eller noe annet i den duren.

Dette er min personlige blogg, som gjenspeiler meg, og alt jeg skriver om er en del av meg.
Jeg bruker ikke bloggen som terapi, som nevnt før.
Jeg gjør det for jeg syns det er kjekt, jeg liker å skrive, det er underholdene for andre (muligens ihvertfall) og noen av innleggene kan også hjelpe andre, det er bra.

Jeg kommer til å legge ut en ny undersøkelse etterhvert.

Så spørsmålet mitt er, dere som leser er dere enige i resultatene?
Og er det greit at jeg ikke forandrer så mye på hva og hvrdan jeg skriver?

1 kommentar:

  1. Heisann
    Jeg for min del syns du skal fortsette å ha bloggen akkurat som den er=) ELSKER å lese innleggene dine=)

    Elmo kom i posten i går, VAKKER var han, helt herlig=) OG passer godt på nøklene mine!! TUUUUSEN takk=)

    Skal legge ut et innlegg med bilde så du får se han i arbeid=)

    Ha en finfin kveld=)
    klem C

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.