torsdag 9. september 2010

Jeg er visst litt fraværende for tiden.

Det har tatt litt tid å få ut innlegg her de siste par dagene, det med barnehagesituasjonen har gått ganske innpå meg så det rett og slett blir vanskelig å tenke.
Jeg har avtalt et møte med avdelingslederen i barnehagen i morgen, så jeg håper vi kommer fram til en løsning.
Det er jeg helt sikker på at vi gjør.
Det ordner seg nok til det beste.
Men det har blitt en god del tanker nå.

Jeg lover at i morgen skal jeg komme med flere bedre innlegg :)

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner deg godt. Hadde følt det på samme måten selv. Håper virkelig dere finner en løsning, som gjør hverdagen levelig for alle. Spesielt for barna.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.