fredag 6. august 2010

Tantrisk elskov...

/N.W DAmm & SØN AS

Jeg har fått en bok....
Av min far.
For alle som tror det er et hint om noe sus i serken eller noe, så er det ikke det.
For det første har far min hjerneslag, så det er ikke alltid godt å si hva han tenker.
For det andre så har han en hobby;
Bli med i så mange bokklubber du kan på en gang og få så og så mange gratis "innmeldingsbøker".
Når bindingstiden har gått ut, ja så melder han seg ut.

Så jeg har da fått denne boken, for han tenkte vel at jeg hadde mer nytte for den enn han.. Tja.
Den har nå ligget å støvet, bortsett fra når jeg tar den fram og ler litt for meg selv.
Det er ikke helt min greie, det må jeg bare si, men for alt i verden, jeg er åpen for at andre er det.

I boken får man mange tips for både det ene og det andre når det gjelder sex.
Det står bla at energiene må være i balanse mellom mann og kvinne, hvor viktig kjørligheten er, til partneren og til seg selv... Da kan du oppnå en forhøyet forening.
Javel.
Men jeg stusser litt på noen av "oppgavene" og bildene i boken.
Ta feks denne "mor/barn" meditasjonen, uff, jeg syns jo den var litt smårar (for å bruke et fint ord).

Men som sagt, det er sikkert noen som syns det er fantastisk, hver sin smak.






Det er mange tips i boken, feks om en mann sliter med tidlig sædavgang.
"Menn ejakulerer imdidlertid mye mer enn nødvendig fordi det er den eneste nytelsen de kjenner til.
Fra det øyeblikket en mann begynner å elske, er han fullstendig fiksert på dette målet i tankene."

Snakk om å gre alle under samme kam her!

Noen grunner for tidlig sædavgang ( i følge boken);
  • Manglende energiflyt. (Gjelder spesielt menn, som kan være bekymret ang. ereksjon eller tidlig sædavgang).
  • Skyldfølelse omkring sex. ( Noen menn har dårlig samvittighet for at de tenker så mye på sex, og prøver derfor å bli fort ferdig).
  • Elsker ikke nok (Sier seg selv?)
  • For aktiv (Spesielt i begynnelsev av samleiet).
  • Uten omtanke for kvinnen (Fyyy!)
  • Kvinnens poler er i ubalanse ( noe med at kvinnen bygger opp energi i kjønnsorganet som fører til at mannen får tidlig orgasme..?)
  • Frykt for ikke å kunne tifredstille (Mannen er redd for ikke å tifredsstille kvinnen i et samfunn hvor kvinnen er mer frigjort enn før).

Jeg har aldri lest boken, bare kikket i den. Men det står jo en del fine ting inni her også. Jeg kan oppsummere litt av det jeg har funet ut;

Best sex får du om det er dyp kjærlighet og respekt mellom partene. Begge skal opphøyes til noe guddomelig i akten, fordi det er noe guddommelig over sex.

Ellers hvis noen er intressert i "Tantrisk eskov"boken så kan den godt bytte eier. Den er aldri brukt, egentlig... ;)

1 kommentar:

  1. Du må sette inn en firkant til ved 'reaksjonenr': Morsomt! :)

    Egentlig helt greit at pappa ikke har kommet på samme ideen (selv om han også forsåvidt har hatt hjerneslag).

    Så du satser på at det har noe med overskuddslager av bokklubb-bøker å gjøre, og ikke et...litt...forsinket forsøk på praten om blomsten og bien?

    Angående boken, ellers takk. Jeg ble forsøkt prakket på noe tantrisk tull av en ekskjæreste. Og et...eh...marmor-egg, eller noe.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.