onsdag 18. august 2010

Liker du twiligtbøkene, liker du denne.

Hvis du liker bøker i twilightsjangere så kommer du mest sannsynlig til å like denne boken. Mend en handler ikke om vampyrer da, så er det det som gjør det for deg så beklager. Men det er ganske bra historie her.
Boka er foreløpg ikke å få tak i på norsk. Men jeg mener at bøkene oftest er best på orginalspråket uansett. Men det er meg.

Jeg vil ikke si så mye om innholdet i boka, jeg HATER å plutselig komme over noe som røper plotet i en bok eller film jeg så gjerne vil lese/se.

Men det jeg kan si er at det er en kjærlighetshistorie, en anderledes sådann.
Boka er fin og svært mystisk og til tider skummel.
Og det finnes deler i boka du helst bare vil lese på et blunk, så det går ikke ann å legge den fra seg. Dessverre for min del traff jeg på en slik del av boka i det jeg helst skulle vært i seng for lenge siden... Jeg la meg ikke før 4 pga av det det, og måtte opp igjen kl6!
Tullegeit jeg!

Dette er den første boken, den neste komme straks ut, TORMENT heter den.
Det er visst fire bøker i alt.
Og jeg gleder meg til resten.
Jeg legger ved linken til forfatteren sin side, så kan alle som vil gå inn å se.
http://laurenkatebooks.net/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.