onsdag 25. august 2010

Dyrt å være student!

SHIT sier jeg bare... En skal være rik for å være student.
Idag kjøpte jeg siste rest av bøkene jeg trenger dette smesteret, altså vi snakker fra nå av fram til jul, etter jul er det ny bøker å kjøpe.
Jeg kjøpte noen bøker sist uke, det ble 2500,-
I dag kjøpte jeg resten av bøkene vi trenger.. Det ble 5500,- i dag, altså 8000,-til sammen!!!
Sykt...
Jeg vet at kunnskap er makt, men kunnskap er også DYRT!
Så nå skal jeg bli mektig, men fattig.
Eller noe sånn.

En ting er å kjøpr bøkene, en annen ting er å lese dem, det er jo noen tykke blokker av noen bøker.

5 kommentarer:

  1. Raymond Lillejord25. aug. 2010, 20:24:00

    you can do it!!

    SvarSlett
  2. Ja, bøker er dyrt. heldigvis trenger jeg bare 4 bøker for mitt studium, men jeg må jo ha allverdens med dataprogrammer og slikt også da, så tilsammen så blir det endel.

    SvarSlett
  3. Djises christ!!:O nå blei eg jo satt ut!:O koss har studenter råd te sånt??:O tror eg må spare en stund hvis eg ska ha penger te sånt >_<

    SvarSlett
  4. Jepp, det er noe i det der. Lånekasse eller ei, de med en mamma og pappa som kan betale kommer først i køen som vanlig.

    SvarSlett
  5. Gjør som vi fattige gjør. Finn bøkene som PDF dokument på nettet. Gratis. Finner minst 75% av de på nettet.
    De jeg ikke finner, de låner jeg på skolens bibliotek og scanner inn som PDF til PCen min.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.