søndag 29. august 2010

Jeg har så lyst å skrive bok

Jeg har alltid hatt lyst til å skrive bok, jeg elsker å skrive.
Hva jeg skulle skrevet om kunne vært så mye, det kunne vært noe selvopplevd eller det kunne rett og slett vært en fiksjon.
Jeg har en ganske godt utviklet fantasi, og jeg har, syns jeg selv ihvertfall, mange gode historier som kunne gjort seg godt i bokform.

Mange ganger har heg begynt å skrive, men like mange ganger har jeg lagt det vekk.
Det er tiden som er det store hinderet.
Det er for liten tid, det er for mye å gjøre.
Nå som jeg studerer er det ihvertfall ikke tid, studiene spiser tid.

Men en dag, ja da skal jeg sette i gang :)




2 kommentarer:

  1. du skal ikke se bort i fra at en dag i fremtiden finner vi bøker som er skrevet av lenelene ;)

    SvarSlett
  2. det har jeg også veldig lyst til å gjøre :D

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.