fredag 27. august 2010

Den mest fantastiske kaffen jeg noen gang har smakt!


Bare se på den, den ser jo ut som noe som er laget for å friste den minst kaffeelskende personen i verden.
Altså, meg.
Jeg er ikke noe glad i kaffe, jeg kan ta en latte med smak i når jeg er på caffe, og syns det er helt greit.
Men kaffe, nei.
Kaffesmak er ikke noe jeg er så glad i.
Hvis det er et kriterie for å bli voksen , altså å drikke kaffe, så blir jeg dessverre aldri voksen.
Men den her, den var god, svært god, vidunderlig, fantastisk osv.
Det er en esspresso.
På bunn er det brunt sukker,
i midten hvit sjokolade.
På toppen er jo kaffen.
Fytti så godt det var!

(I bakgrunnen er min slaur av en 13åring, hvis noen lurer)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.