tirsdag 10. august 2010

Hva i all verden skal dette skilte bety?


Hver gang jeg tar ferje strekningen Stavanger-Bergen (eller Haugesund). så ser jeg dette skiltet.
Og HVER gang lurer jeg... HVA skal det forestille? Hva budskap skal det formidle?
Jeg tror jeg har kommet fram til at det skal bety "samle familien eller alle rundt deg og dra de med denne veien hvis en nødsituasjon skulle oppstå"...
Eller... Alle løp mot familien?
Eller..Angrip den gruppen?
Samle seg i midten..?
Nei, jeg vet ikke helt riktig hva de skal formidle om det er redning, livbåter, mat, do? Eller hva det nå skulle være.
Om det er samlingsskilt for en nødssituasjon, så er det jammen ikke godt å forstå..Og jeg tviler på at så mange hadde forstått det OM en slik siyuasjon skulle oppstå.

4 kommentarer:

  1. "family attack" var det første som slo meg hvertfall,haha.

    SvarSlett
  2. Hmmm.. Ja, dette var ikke lett å forstå seg på...

    SvarSlett
  3. Raymond Lillejord12. aug. 2010, 14:39:00

    det betyr samlingspunkt :D

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.