lørdag 7. august 2010

En slags utflukt..

Mamma, Evy og jeg hadde en liten utflukt i sentrum, og Ikea.
Det var veldig koselig, vi er jo tre personer som er ganske like.
Det vil si, ikke helt normale.
Så dette er min kjære mor, også kalt mamma, emen også veldig ofte "motti".
Og ja, hun er litt sprø.


Men hun er verdens beste. Vet ikke hav jeg skulle gjort uten henne.

Det er viktig å ikke ta seg selv så høytidelig, det er ihvertfall noe jeg setter pris på. Skal du ta deg selv så alvorlig hele tiden så går du glipp av mye morro!


Vi måtte jo spise ute når vi først var ute og trasket.
På Alletiders i Sandnes har de ALLTID god mat, selv om det er så som så med servicen av og til...
Så er det så koselig, og det er ikke feil :)

Etter vi hadde spist tok vi oss en liten tur til Ikea. Og Der havnet vi til slutt i barneavdelingen. Resultatet er å se under;




















2 kommentarer:

  1. Den mora di ser skikkelig trivelig ut! Jeg har kommet til at de som "tar seg selv minst høytidelig" i virkeligheten er dem som tar seg selv mest høytidelig. De har trygg tiltro til seg selv som personer,og derfor har de råd til å tulle og tøyse med ytre egenskaper.

    SvarSlett
  2. 3 nydelige damer på tur :-)
    Gjør godt å se at dere har det så fantastisk sammen, og koser dere sånn som dere gjør :-)

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.