lørdag 28. august 2010

Bare en liten oppdatering siden i går

Jeg var jo ganske lei meg i går, og hadde en del smerter.
Og jeg så ikke helt hvordan jeg skulle klare å hente minsten i barnehagen siden jeg ikke kunne kjøre bil pga beroligende jeg hadde tatt.
Og buss så jeg på som håpløst siden det ville ta så lang tid og siden gutten min er ganske aktiv.. Jeg gikk jo som en krok og kalsvettet av smerte.
Så det så ganske håpløst ut.
Smaboeren var jo på jobb.
Det var en oppsumering, nå vil jeg fortelle hva som skjedde, for det er sikkert noen som lurer på det.

Rett etter at jeg hadde lagt inn et innlegg her, sendte jeg melding til samboeren min;
"det er ganske dumt du jobber nå egentlig, for jeg har veldig vondt og jeg vet ikke hvordan jeg skal få hentet minsten."
Egentlig en ganske tullete melding å sende, for hva kunne han gjøre?
Han ringte opp ihvertfall og sa jeg måtte ta taxi til barnehagen, deretter skulle jeg fortsette til jobben hans og levere mini til han for noen timer, så ta samme taxien hjem.
Jeg sa at det hørtes bare teit ut (jada, barnslig av meg).
Deretter ka jeg mobilen til lading i stuen og gikk og la meg som et krokete foster i sengen.

Plutselig står samboeren min i døren, ganske vill i blikket egentlig.
Han kjefter på meg og sier at jeg har med å svare når han ringer.
Mobiel lå på lading, og jeg hørte den ikke.
Han hadde tatt jobb-bilen og skulle hente gutten i barnehagen. Det var planen hans.
Han var bare så utrolig redd for at jeg hadde satt meg i bilen for å kjøre.
Men det hadde jeg aldri gjort, det hadde vært totalt uansvarlig.
Jeg vurderte å ringe søsteren min å få hun til å hente faktisk, men så stod jo han der i døren og kjeftet og smelte da.
Etter litt kjefting for han ut som en vind.
Men det tok ikke lang tid før han var tilbake og beklaget at han hadde kjeftet, han hadde bare blitt så redd.
Han sa at nå tok han mini med på jobb (noe jeg egentlig ikke liker siden han jobber med narkomane) så kom han tilbake om et par timer, så kunne jeg få slappe av.

2 timer senere våknet jeg av at begge stod i døren, og de hadde kake med, det var koselig :)
Samboeren min hadde fått beskjed om å ta seg fri for sjefen hans hadde vært gjennom akkurat det samme som meg og vsite hvordan det var, så hun kom på jobb i stedet.
Det var mildt sagt veldig snilt gjort.
Jeg er veldig takknemlig, tror jeg må bake en kake til henne.

Jeg hadde planlagt å ha noen jenter her på kvelden å lage tapas, men jeg orket ikke, jeg hadde vondt.
Men heldigvis så dempet smertene seg utover kvelden.
Og i dag kjenner jeg ikke så mye til det.
Men jeg er veldig slapp, har sovet mye.

Så det var en god oppdatering :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.