torsdag 12. august 2010

Hvilken dato er dette?

Jeg skulle melde meg ut av en bokklubb nå i kveld.
Sånn typisk medlemskap som "får tre gratisbøker å vær medlem i 1 år".
Jeg er rimelig sikker på at det året er gått nå, og ønsker veldig gjerne å melde meg ut.
Liker ikke å bestille bøker via sånne blokklubber uansett, og gremmes ganske tidlig i medlemsskapsperioden. SÅ når et år er gått, er jeg SUPER klar for å melde meg ut...

Men, så er det sånn at du må ha vært medlemt 1 helt år, på datoen.
Jeg skulle bare sjekke datoen.
Vel, der sto det INNMELDINGSDATO: 1900-01-01

Jeg er ganske sikker at jeg ikke har vært medlem siden 1900tallet.
Heller ikke siden 2001, jeg ble heller ikke medlem en januar.
Så, jeg forstår ikke helt dette.
Men uansett så tror jeg at jeg fint kan melde meg ut.

1 kommentar:

  1. hahahaha,føøønny...

    men er du sikker på at du ikke meldte deg in i 1900? hahaha,nice ooone.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.