tirsdag 19. oktober 2010

Torment

I går fikk jeg endelig boken jeg har ventet på!
Den andre boken i Fallen-serien.
Tidligere har jeg hatt et innlegg om FALLEN, som er første boken i serien, LINK
Jeg må si at jeg virkelig likte den boka, den var anderledes.
Men liker du twilight kommer du definitivt til å like disse.
Men venter du vampyrer, blir du skuffet, men du får så mye, mye for det :)
Vi kan vel ikke alltid lese om vampyrer vel!
Eller...?

Bøkene er foreløpib bare å få tak i på engelse, orginals språket, men min personlige mening er at bøker er best på orginalspråket.

Jeg har akkurat begynt på boken, og spenningen er der fra første side :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.