lørdag 2. oktober 2010

25+30årsfest

I kveld skal jeg i 25+30årsfeiring til ei venninne av meg.
Hun feirer 25årsdagen og broren feirer 30årsdagen.
Det blir nok knallkjekt! Jeg gleder meg ihvertfall veldig.
Til dette har de leid et lokale og venner fra fjernt og nær kommer.
Det blir servert mat, tapas.. Det er jo så i vinden for tiden, men så er det jo så enkelt og så godt også.
Mange av oss lager en rett hver og tar med, jeg lager to.
Kjøttboller a la Lene og min helt egen pastasalat.

Eneste er jo at dette skal lages til ca 1000 mann.. Hehe, neida, jeg er ikke sikker på hvor mange som skal ha, men tipper det er rundt 50stk, så jeg har ganget opp oppskriften en god del ganger.
Men det er bare kjekt.

Så nå stær kjøttbollene i ovene og pastasalaten er klar på gangen.
Hva denne jenten angår så er hun IKKE klar for noe fest enda, litt alkohol er intat med krigsmaling og klær er ikke tatt på.. Eller funnet.
Jeg må kjøre om 45 min, men det går bra. Alt blir bedre med litt arbeidspress ;)
Jeg må uansett vente til alle kjøttbollene er ferdige, og det tar nok et kvarter til.

I orgen skal jeg komme med en opdatering på hva/hvordan/hvorfor... Ihvertfall hvordan festen var :D

God lørdag alle sammen!

Kjøttboller til ca 1000mann



Og pastasalat til like mange :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.