tirsdag 26. oktober 2010

Endelig, pakken jeg har ventet på :)

Jada, jeg vet... Jeg har sminke i fluss og lass.
Og gjerne litt mer enn det også.
Ihvertfall så har jeg mer sminke enn en vanlig person har behov for.
Men jeg liker det, jeg har så mange valgmuligheter.
Ja, for alle som ser bildet skjønner jo at det er sminke jeg har kjøpt meg, og kanskje du også skjønner hvor pakken kommer fra?
Fra Kina, men det er ikke det som er... Den er kjøpt via Ebay :)
150kr... 180 farger.
Mange lurer nok hva i all verden??
Jeg har jo kjøpt et sminkeskrin med 180 farger fra ebay før!
Jada, men dette er ikke samme type, jeg måtte jo prøve dette også!
Og jeg er glad jeg kjøpte det, for det er ingen like farger i de to skrinene, noe som vil si at jeg har 320 forskjellige farger!!!
Hihi, kos.

Jeg har tidligere lagt et innlegg om dette sminkeskrinnet, hvordan du kan finne det på ebay, enkelt som ingeting, er du iterressert i det så klikk HER.( Det er en link til et innlegg om hvordan søke opp dette sminkeskrinet, siden link til et produkt ikke holder over tid)

Jeg har også laget et sminke innlegg, hvordan får kvelden perfekt, er du interressert i det så trykk HER.

Kos dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.