søndag 28. november 2010

Hva jeg gjorde fredag den 26.11.2010

På fredag ja, da var Evy, mamma og meg på Trond Viggo Torgersens "tenke sjæl" show i Sandnes kulturhus.
DET var bra det :D

Jeg har jo vokst opp med Trond Viggo, så det er mange gode minner.
Han hadde jo bla det fantastiske tvprogrammet "kroppen vår", og herre jøsses jeg lærte mye der.
Ingen som har sett episoden med egget og sæscellene glemmer vell den??
Fantastisk.

Bortsett fra "kroppen vår" å hadde han barnetv om Flode, hvor han sang "puss, puss så får du en suss" med virkelig innlevelse.
Nei, det er mange gode minner.
Og jammen dro han mange av de gode, gamle sangene på fredag.

Trond Viggo har jo også jobbet som barneombud i noen år.
Jeg mener det, for meg finnes det ikke en mer barnevennlig person, han oser av barnslig glede og trygghet.
Han er virkelig, og har vært et flott forbildet for barn.

Til å være "barnasmann" så ble jeg overasket over hvor mye han bannet... Jøsse salte altså, haha, det kunne han gitt.

Men jeg kunne ikke annet enn å le, det var et fantastisk show, hvor han tok for seg sin livsfilosofi.
Jeg sitter igjen med dette;
Du er bare voksen når du kan vise fram barnet inni deg, voksne som ikke kan være barnslige er kjedelige, men de er det ikke mange av, for alle er egentlig voksne barn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.