lørdag 6. november 2010

Hvilken farge har jeg EGENTLIG på håret? Hmm..

Det er mange som lurer på hva som er min naturlige hårfarge, jeg syns det er vanskelig å svare, for jeg har ikke vært sikker.
For alt jeg vet så kunne jeg jo vært helt grå :O
Til barn som er litt frampå og halv frekke, så pleier jeg bare si at jeg er født sånn, til mange andre også når jeg tenker meg om.
Jeg syns det er litt rart egentlig å tenke hvilken farge jeg har, for det er jo denne fargen her som er meg, det er jo rød jeg er :)

Men ihvertfall, nå skal jeg røpe det for dere, hvis det er noen nysgjerrige sjeler der ute.
Ifølge bildene under, så er jeg like blond som jeg alltid har vært.
Ikke den lyseste blond, men blondere enn jeg trodde selv.

At jeg har så mye ettervekst som nå er et sjeldent syn, jeg pleier egentlig å etterveksten hver 3 uke, ikke det at håret mitt vokser jo ikke så allverdens fort da!
Men jeg har muligheten til å ta den ofte, og jeg liker å se skikkelig ordentlig ut.
Nå ser jeg bare ut som en slask.
Sjeldent har jeg hatt lengre ettervekst, ogf sjeldnere har jeg hatt mer falmet rødfarge!
Det er jo grusomt ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.