lørdag 24. juli 2010

Yey! Har fått mitt første innlegg på side2.no!

Det var virkelig kjekt!
Og jeg hadde ikke ventet at det skulle være akkurat det innlegget for jeg satt nemlig her å lurte på om det rett og slett var for grovt.
Siden det kom med der så var det tydeligvis ikke det, og det er jeg glad for, jeg er jo bare åpen og ærlig, jeg vil hverken såre andre eller trø på noens tær.
Men selvfølgelig er det noen som blir provosert av ting jeg skriver, det skulle bare mangle, det kan være ganske alvorlige og urovekkendes ting til tider.
Og jeg må si, jeg er selvfølgelig åpen for kritikk, men det er fint om det er konstruktiv kritikk, og ikke bare drittkasting.
Det er tross alt vanskelige ting for meg å skrive om, det er ikke lett å dele av seg selv på denne måten.

Innlegge som kom med på side2.no er innlegget om sexuelle overgrep mot barn
http://littkritikk.blogspot.com/2010/07/vre-utsatt-for-sexuelle-overgrep-som.html

Til nå så kan det tenkes at det er det mest provoserende jeg har skrevet, pga ordene sex og barn hører ikke hjemme noe sted, men det er tross alt bare mine opplevelser jeg skriver om.
Og jeg vil ikke skjule noe, for da får ikke leseren samme opplevelse, og klarer heller ikke sette seg inn i situasjonen jeg beskrier.
Ihvertfall ikke på den måten jeg ønsker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.