mandag 26. juli 2010

Om du lurer hvordan jeg har det nå..

Jeg har det fint :)
Tenkte bare jeg måtte si det.
Jeg prøver å ikke bare skrive tunge, sterke innlegg, må jo ha noen litt oppløftende innlegg inni mellom.
Og det kan jeg si, ja jeg har opplevd mye, har bare skrevet om litt av det til nå, men det har gjort meg til den jeg er i dag.
Uten de opplevelsene hadde jeg vært en annen, som i at jeg hadde blitt formet anderledes.
Når jeg tenker meg om kunne jeg godt tenkt å vært den personen der, som ikke hadde opplevd så mye dritt, men samtidig er jeg veldig glad for det det har gitt meg, innsikt, viten og selvtillit, selv om det tok lang tid å utvikle noe som helst selvtillit etter å ha blit tåkket ned på bunn.
Alt jeg har opplevd har gjort meg utrolig sterk, det må det jo ha gjort.
Det kommer til et punkt hvor du rett å slett må velge, skal jeg kjempe eller skal jeg gi meg?
Det er lenge siden jeg møtte den skilleveien.

Jeg skal ikke si jeg er problemfri i dag, til det er Lenefaktoren for tilstedeværende.
Men jeg har det bra, jeg takler det meste, eller gi meg litt tid i det minste.
KOmmer til å skrive om problemer jeg har i dag også, men det må være en viss kronologisk rekkefølge, eller det må følge naturlig etter innlegget som er.

Se her! Såå glad er jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.