mandag 19. juli 2010

Jeg er litt sliten...

Etter å ha skrevet i så mange dager om overgrepet.
Men måtte uansett dele det opp i flere omganger, hvis ikke hadde det jo blitt altfor langt til å lese i en omgang.
Dessuten ble jeg så sliten av å skrive, men det var fint å få det ut.
Jeg syns det er viktig, for min del ihvertfall, å dele disse hendelsene, for på den måten slipper jeg å snakke for mye om det, og det er jo en del av meg, min historie, jeg har ingenting å skjule.
Spesielt for mennesker jeg kjenner som ikke vet disse tingene kan det være fint å lese, både for deres del og for min del.
For en ting er å fortelle at det har skjedd, en annen ting er å dele hva det gjorde med deg, hvilke følelser du satt med da det skjedde, og hva som egentlig skjedde.
Nå er det nedskrevet,og alle kan lese.
Det føles fint.

Håper også andre i slike situasjoner kan ha nytte av det, eller personer som kjenner noen som har vært gjennom noe slikt, eller lignende hendelser kan også ha god nytte av det, for da kan de se mer føleser som roter rundt i hodet på den det gjelder. de kan gjerne forstå litt mer, for det er ikke alltid lett å dele noe slikt, ihvertfall ikke alt.

Jeg vet ikke når jeg skriver neste super personlige innlegg, men det blir sikkert ikke lenge til.
Har bare tatt en liten pause, for jeg ble rett og slett litt nedfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.