mandag 19. juli 2010

Juhu, er ganske fornøyd!

Det kan hende jeg kan få gi blod! :D
Jeg ringte blodbanken på sykehuset og de sa at det var muligens en mulighet (hallepalle for en teit setning!) for at jeg kunne gi blod allikevel!

Ja, dette høres kanskje sært ut, men jeg har alltid hatt lyst til å gi blod.
Ikke at jeg har noe stikke-, eller nålefetisj, men jeg vet hvor mangel det er på blod, og siden jeg har et veldig anvendelig blod syns jeg det har vært så synd at det ikke skulle være mulig å bruke mitt blod.

Jeg ringte inn som nevnt, og de sa at det var en mulighet, jeg måtte komme til en samtale og test av blodet. Dette for at de kan kartlegge blodtype og sjekke om jeg har sykdommer som gjør at jeg ikke kan gi blod.
Timen er ikke før i september, så det er langt fram i tid.
Men nå skal jeg ihvertfall inn... Så kryser jeg fingrene for at det er mulig :)
Sært..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.