mandag 5. juli 2010

Ut å farge byen rød... Bokstavlig talt!

Spontanbytur!!! Tonje, Evy og meg selv. Pyntevors hos meg først, jeg farget håret på Tonje og.
På med falske vipper og extentionhår, alt for å bli vakker og hot for å vise seg blandt folk.
Vi mikset drinker og sminket oss, alt i en salig blanding.
Mojito og vipper.
Lenes Kiwidrikk og maskara...
Plytselig måtte vi løpe! Toget går jo når det går, tross alt.

På toget begynte vi å knipse bilder..Og det var ikke særlig heldig. TulleEvy over her bland annet.
Bildene som følger var ikke noe bedre..

Feil zom her....


Evy og meg selv så ikke så verst ut..Men den der vorta jeg har på skulderen, den med den lange nesen, hva er det for noe?? HAHA.

Turen gikk til taket nattklubb, Evy hadde aldri vært der før. Tonje og jeg var jo fast inventar der før, men det er lebge siden, og det er etter min meneing en ordentlig drittplass blitt, men, det kan jo være vi som e blitt eldre, og klientellet yngre. Det er ihvertfall ikke hav det en gang var.
Jeg måtte te et bilde av Tonje i kjolen for å bevise for en venninne av Evy at kjolen til Tonje var grønn og ikke rød, im lyset der inne så den nemlig helt rød ut.
Mennene på byen var heller ikke noe tess, alt de ropte når vi gikk forbi var "rødt hår"! Ja, vi vet da det.
Det var til og med noen menn som skulle snakke med meg å fortelle meg at jeg hadde rødt hår, som om jeg ikke var klar over det.

Nei, det var kjekkt på byen, men det ble så liten tid, og det gikk mye penger.. Og det var køøøøø over alt var det kø. Drittlei kø.
Tok noen bilder med mobilen når jeg kom hjem. Har nattdrakt på, så for dere som lurer på om jeg pleier gå i gult så er svaret NEI. Ikke offentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.