søndag 18. juli 2010

I dag er det 10 dager til...


.. Eldste gutten min og jeg reiser til Roma.
Det gleder jeg meg veldig til.
Jeg vet ikke hvem som gleder seg mest, han eller jeg.


Gutten min fyller 13år denne måneden og i den andledning fikk han velge seg en tur til en by i Europa, bare han og jeg, en hel uke.
Han valgte Roma, for der har han aldri vært før.
Ikke det at han har vært over hele Europa heller da, men det var ihvertfall hans ord.
En annen grunn for at han valgte nettopp Roma, er fordi han er veldig kunst og kulturbevisst, og det var mye i byen han kunne tenkt seg og sett.

Min andre gutt er 2 år, og han krever meg veldig mye, så dette blir en flott andledning for oss to å være sammen, bare oss to.
Jeg vet han setter pris på det.
Eneste er at det er omtrent 24grader i gatene i Roma på den tiden, så det er mulig vi blir liggendes ved bassengkanten store deler av dagen :)
For basseng måtte vi ha på hotellet, ikke det letteste å finne et hotell med basseng midt i byen, men vi klarte det, og jeg håper det var et godt valg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.