mandag 17. juni 2013

*SPOILER ALERT* stod det....





*SPOILER ALERT*
Det kunne like godt stått *LES LES LEEES!*
For når det gjelder slike advarsler så er det som å sette fram en nybakt kake foran en unge og si "ikke spis av den" for så å forlate rommet like etterpå.
Eller en typisk en..
Du er ute med en venninne og hun sier et eller annet om en person, hvor hun avslutter "han står rett bak deg til høyre, men IKKE SE!"
Du får en naturlig vridning i nakken og prøver desperat å strekke deg naturlig eller plukke opp noe du plutselig mista på gulvet...

Jada, slik er det.
Spoiler alarm ender som oftest opp med at jeg vet ting jeg overhodet ikke skulle vist og sparker meg mental i baken, for var det virkelig nødvendig?
For jeg ville jo ikke vite.

Jeg vet ærlig talt ikke hva det er, men jeg vet at jeg ikke er alene, kanskje jeg skal starte en facebookgruppe, og den kunne het "Vi som gir blanke i "SPOILER ALERTS" eller * SPOILER ALERT er til for å overses*".

Flott, lite selvkontroll og en medfødt naturlig og til dels ervervet intens nysgjerrighet gjør at disse store advarslene bare virker som en virkelig deilig drops!

Men mentalt spark og løfte til meg selv om å aldri på tro og ære gjøre det igjen...
Helt til neste gang.
*sukk*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.