fredag 14. juni 2013

En koselig nyhet




Er det noen her som husker monsternøkkelringene og magnetene jeg laget?
Et innlegg med dem kan sees HER.
Jeg adopterte dem vekk en stund.
Det var faktisk ganske populært.
Fordi jeg laget så mange, og jeg trengte ikke alle selv, dessuten syns jeg det var koselig.

For meg er det å lage disse en for for terapi. Når jeg er stresset eller har for mye tankekjør eller er i depresjon, ja da lager jeg blant annet disse små krapylene.
I det siste har jeg laget veldig mange.
Så mange at jeg har tenkt å starte å selge dem, så jeg skal bare lakerer dem ferdig, så slager jeg en facebookside hvor jeg legger dem ut.
Og gjerne en blogg også.
Vi får se.
Ikke bare disse, men jeg maler og tegner også bilder, og andre ting som er ganske fine,om jeg kan si det selv.
Men jeg har ikke plass til alt jeg produserer.
Selv om jeg må innrømme at disse små ihvertfall får en slags affeksjonsverdi :)

Så når siden er oppe, så poster jeg det her.

1 kommentar:

  1. jippi! eg elske di søte små monsterene, så eg kjøpe gjerna!! :)

    Mariann

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.