søndag 23. juni 2013

Et evighetsproblem

Jeg har mer eller mindre innfunnet meg med at dette er og forblir et evighetsproblem...
Pga en enorm tilstrømning med skitne klær, HELE TIDEN, så må det nesten stoppe en plass.
Og siden jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å vaske klær, så er det ikke der det stopper, ikke på vei til tørketrommelen heller (takk hellige marsmallow for at vi tørketrommel!), men snarere på vei ut.


Alle som har vært hos meg vet at det ser ut som på bildet nede på badet hos meg.
Og gjengangerne kan bekrefta at jo, det ER blitt et kronisk problem.
Men haugen med klær er ikke konstant, utenom konstant i endring.
Uansett hvor mye jeg bretter, så tar det aldri slutt.
Og er jeg ferdig, så ser jeg at det er fult med klær i tørketrommelen.
... Sukk....
Heldigvis er det bare de reine klærne som ligger sånn, strødd og klar til å bli brettet.

Det er helt fælt å se hvor store mengder klær det er i omløp hos en familie på 5.
Fytti kattegrisen jeg slukke ønske at haugen bare en dag forduftet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.