mandag 10. juni 2013

Jeg passer seriøst ikke inn i dette livet



Og ja, det høres mer alvorlig ut en det er ment som.
Det er bare det at jeg har to ting å påpeke:

  1. Mitt døgn har altfor få timer
    ...
    og
    ...
  2. bank-konten min er ikke det den skal være.
Det er enkelt og greit og kort fortalt.

Frustrasjonen er størst når det gjelder antall timer i døgnet.
Jeg har alltid følt at jeg ikke passer inn i en 24-timers-døgn-syklus.
Døgnet mitt skulle hatt mange flere timer.
Så jeg kompenserer jo for det med å sove mindre enn gjennomsnittet.
Men selv med fire timers søvn, er døgnet for kort....
Hvor kan jeg sende inn klage?

Ikke bare det at jeg ikke føler at døgnsyklusen er feil til meg sånn indre-klokke-messig.
Men også det at jeg har ALTFOR mye jeg virkelig ønsker å få gjort. Jeg har for mange hobbyer å dyrke, og og så vil jeg jo jobbe også.
Så når døgnet er så kort som det er, så sår jeg bare og spinner og får ikke gjort alt jeg burde.
Ikke bare har du de tingene jeg ønsker å gjøre, men de tingene jeg gjøre, og de tingene jeg absolutt burde gjøre også.
Hvor klager jeg?

Så neste punkt, ja, bankkontoen min ja.
Det er ikke det at jeg skulle hatt en bedre betalt jobb.
For jeg valgte vel vitende i voksen alder, en utdanning som ikke ville hi den store rikdommen. Det visste jeg.
Men det er nesten sånn at uansett hva jeg hadde jobbet med, så hadde det ikke vært nok.
For egentlig så passer ikke til å få lønn, på bankonten min skulle det bare stått enkelt og greit..

Ubegrenset beløp

Så enkelt.
For slik det er nå så føler jeg jo at det er til hinder for slik ting burde være, og jeg får langt ifra gjort alt jeg vil.
Det er ikke det at jeg trenger mer hus, eller mer bil enn det jeg har.
Men jeg har jo en del reising jeg ville få gjort, og noen hus jeg ville bygget i varmere strøk.

Så jeg lurer på hvor jeg skal sende inn en klage, for dette er helt feil...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.