mandag 24. juni 2013

En gammel dagbok...


Så kom jeg over en gammel dagbok... Eller flere faktisk, da vi ryddet i garasjen. Og jeg sverger, jeg rødmet.
Herregud, kan noen hate og elske mer enn en tenåring i verste hormonstorm?
For jeg tviler.

EN ting er jeg veldig glad for, at jeg ikke hadde mulighet til p blogge da jeg var 13-17, for gawd det er mye dritt og store ideer som viser at jeg tross alt ikke hele hode fulstendig på plass enda. Noe jeg klart og tydelig ser av mange tenåringsbloggere idag.
Når jeg rødmer for meg selv av å lese noen snutter av en dagbok, så kan jeg bare tenke meg fortvilelsen deres da de leser tilbake i bloggen når de får hodene på plass.

Kan skrive noen utrag, men ikke fy om jeg skriver hele utdragene...
Vilkårlig slått opp..

4 juni 1996 (16år)

"uff!!! Ka ska eg gjør? Eg har roda meg oppi det nå!"
Og ja, det hadde eg, på tenåringsvis. Gutteproblemer.

26 juni 1993- Lene 23år
" I dag likte jeg ikke Christian lenger, fantastisk! For ei aen blei samen med han"
For spnn var det, elske den ene dagen og skru av knappen den neste...

Mandag 18/12-96
" Gjett ka som skjedde når eg hadde fest på lørdag?! Eg kan glømma Sveinung, for eg roda nemligt med boren! J broene! (ånei!!!)
Uff, hva kan jeg si....

29/9.1996
"Sko på back to school party i går, men krangla med typen, så gjekk å møtte han heller (på ein LØRDAG!. Me fekk jo ordan opp då heldigvis. Eg drakk isje i dagJa..."
Høres jo ut som jeg drakk vær dag nesten :OLene 16år..SÅ kuuul

Tirsdag 1oktober 1996 (16 år)
"har isje fått mensen idagheller. UFF!45 dager siden sist.EG ska te legen den 9/10, men det e jo isje for å sjekka om eg e gravid (det har eg sjekka ein gang og det e eg isje!)Va på kino med klassen idag, såg "jerusalem", så krangla eg med bussjåføren for eg hadde brukt opp buskortet for dagen..."
Nei, jeg var ikke gravid, men jeg ble det måneden etter.
Og nei, det var ikke med vilje.
Tenåringsproblemer, herre, for en tid! Ville ikke hatt den igjen.

Så det var noen utdrag, og mer blir det ikke!
Jeg ser jeg var vel som tenåringer flest. 
Men gu så glad jeg er idag for at jeg ikke blogget, Just sayin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.