mandag 24. juni 2013

Det nærmer seg...Stadig..




Planen er å lage en side på facebook hvor jeg kan selge disse små jeg lager.
Men jeg har møtt uante hindringer.
For øyeblikket er hindringen noe så leit som kameraet.
Det har rett og slett sluttet å samarbeide. og et godt kamerasamrabeid er viktig.
Jeg bruker rett og slett for lang tid slik det er nå, unødig tid.

Men jeg har klart  å ta bilde av noen smakebiter.
På siden er det planlagt at jeg skal legge ut litt forskjellig som jeg lager, men for det meste blir det vel disse små rakkerne som jeg har laget i så lang tid nå.
Nøkkelringer, magneter og også nå pynt til veske/mobil/sekk...what ever.
Eller s kommer jeg nok til å legge ut en del bilder, siden jeg både maler og tegner mye.
Så vi får se.
Hvis jeg bare får kameraet på plass.

Under: Mobil/veske/sekkpynt....

Under: En enslig nøkkelring.

Under: 2 bilder i akryl m/ramme.


Jeg har alltid vært ivrig med hobbyene mine, og det kommer garantert ikke til å slutte, eller minske, snarere tvert imot.


Så, soon...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.