fredag 27. mai 2011

Hvilke innlegg er folk interresert i?


Det er ganske interessant. Jeg kikket gjennom bloggen min i går for å finne ut dette.

Det er ganske variert hvilke av mine blogginnlegg som blir mest besøkt.
Jeg skriver da også om litt varierte saker, men den røde tråden blir hva som interesserer meg, fenger, hva tenker jeg, hva har jeg opplevd som jeg vil dele med andre, hva er jeg stolt av, også litt hobby blir delt, hva som irriterer meg og gjør meg sint, tanker atter tanker, mye tanker. Det er veldig kjekt når noen finner noen av innleggene verdt å besøke ( selv om noen innlegg blir besøkt pga bildene, ifølge google).

Jeg har som sagt en del variert på bloggen min, det spenner seg fra veldig alvorlige saker, til nyttige saker til reint morsomme ting,
Alt fra voldtekt til mat....

De mest besøkte innleggene er:
Hvordan leve videre etter en voldtekt Jeg har en del innlegg om dette, og linken fører til del 1 av 3, det er ganske detaljerikt og er ganske nyttiglesning for mange som lurer på voldtekt, hvordan det kan oppleves og hav en kan gjøre sel etterpå. Eller hva du kan gjøre om du kjenner noen som har blitt utsatt for en voldtekt.

Hår! Diverse crazyfarger på hår og det nyeste innlegget om hår, hvordan få flotte krøller.. Det første innlegget om hår mistenker jeg sterkt er blitt mye søkt på pga alle bildene, men det er greit det. Det andre innlegget om krøller, er jo ganske nyttig.

Hvordan finne skrift til veggen på ebay- Det er veldig populært med skrift på veggen nå for tiden. Dette er et stepp by stepp innlegg på hvordan du kan finne den perfekte skriften til deg til en billig penge. Ja, jeg er en ebayrotte, mange årserfaring med shopping der.

Innlegget om cipralex er blitt veldig populært, uvisst av hvilken grunn... Tipper folk er interesserte i bivirkninger og virkning før de eventuelt skal begynne med det selv? Eller sjekke om det er flere som opplever samme bivirkninger som dem? Jeg bare tenker her.

Oppskriften min på kylling og pastasalt er hyppig besøkt, men det skjønner jeg godt ;)

Også oppskriften på bacondadler er daglig besøkt, det er jo bare nydelig så værsågod..

Å leve med en bipolar lidelse- Ja her får du jo et dypt dykk inn i min verden, noe jeg har prøvd å videreformidle på en grei måte, håper jeg.

En svært, svært dårlig ferie...... Innleggstittelen er selvforklarende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.