lørdag 28. mai 2011

Hjemme hos meg..

Et lite utdrag av bilder fra hjemmet mitt.Jeg ga opp å leite etter et fint nøkkelskap, jeg har lett så utrolig lenge.Men plutselig en dag kom jeg over denne, syns den var perfekt til gangen vår.
Et par av bildene jeg har på gangen,det øverste er av meg og søs (family), det nederste er av guttene mine(love and laughter).
Dette bildet ELSKER jeg, det er laget av små papirstrimler rullet sammen. Jeg kjøpte det da jeg var i Portugal. Kunstneren som har laget bildet har egen blogg som det selvfølgelig er mye fint innpå: Sara MoreiraJeg forståringenting.... Orkideen min kommer opp!!! O happy day! Det har aldri hendt før i min lange orkidehistorie. JEg er litt stolt og måtte vise det :) Jeg har fått sikkert hvert tips i boken på hvordan få opp og holde orkideer av samtlige av de jeg har kjøpt blomstene av, men det har aldri nyttet.

Og for å vise hvor fantastisk det er med orkideene i mitt hjem for tiden, så har jeg en med ikkemindre enn 12 blomster på *stolt* Blomsterknoppene pleier å visne å falle av kort tid etter at jeg kjøper dem, men denne bare blomstrer og blomstrer.

Blomsterpotten har jeg dekorert selv, den var stygg brun fra før. Og ordet love er kjøpt på panduro, eneste jeg har gjort er å male det hvit.
Stuebordet med blomster og lys. Blomstene har jeg fått av min herlige venninne Therese. Den som lysene er oppi har jeg også malt selv, den var grå før. Steinene jeg har oppi (ikke så lette å se) er noen av de som minstegutten har tatt med hjem, han samler tydeligvis på steiner. Jeg har malt dem hvite og pyntet dem.
Litt pynt på gangen.. Jeg har egentlig vist det før, men det var før jeg fkk opp de søte vingene.

1 kommentar:

  1. Så mange flotte bilder.. Skulle ønske jeg var like kreativ..

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.