onsdag 18. mai 2011

En slakk 17maifeiring

Feiringen ble en smule amputert i år.
Jeg syns det var helt greit.
Det var egentlig kun meg, samboeren min og min yngste sønn, eldstemann er hos faren sin.
Jeg hadde ingen barn å se på i barnetoget, minste er for liten og eldste er for stor :/

Grunnen til at det ble en litt rolig feiring var fordi jeg har eksamen på fredag og var mest keen på å gå til skolen å lese... Det og det at jeg er syk. KOmbinasjon 17mai, eksamen og sykdom er ikke den beste.
Minstegutten syns det var stas med opptog, selv om han aldri så noe tog. Lurer på hvor mange barn som blir skuffet på 17mai, når toget aldri kommer....Mamma og mannen hennes var med og hadde 17mailunsj, en helt fantastisk bufe. Tror vi må innføre det som tradisjon, til vanlig står jeg kvelden før å lager smørbrød, eller diller noe fælt med grillen. Dette likte jeg mye bedre!Rømmegrøt!! Har jeg nevnt at grøt er det beste jeg vet?? Vel, det er ihvertfall det, i alle varianter... Sært.

Meg og Bjørn, mannen til mamma :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.