tirsdag 3. mai 2011

Jeg er i Portugal for universitetet i Stavanger

Søndag den 1 mai reiste jeg sammen med 8 andre sykepleierstudenter til Portugal.
Oppholdet varer fram til 13 mai, og dette er IKKE noe ferie.
70 helsestudenter representert fra 5 forskjellige land i Europa er til stedet.
Norge, Portugal, Tyrkia, Sveits, Danmark og Nederland.

Helt om dagen, helt om natten...
Det vil si at det er knallhard jobbin på dagtid, og en god del fest på kvelden. Jeg kommer mer tilbake til dette i et annet innlegg.
Først og fremst må jeg si at det er dårlig med internettdekning her, det er derfor det ikke har kommet ut noen blogginnlegg, ikke fordi jeg er lat, eller fordi jeg ikke har noe å skrive om... Jeg har ALLTID noe å skrive om.

Litt om planen for oppleget: 65åringer i 2025, hva trenger de?
Vi skal komme fram til noe helt nytt for frmtiden, noe helsefremmende, sosialiserende, nyttig osv.... Veldig krevende, vi må¨jo se for oss framtiden, eldrebølgen, arbeidsledigheten, eventueller økonomiskeproblemer osv.

Jeg kommee tilbake med mer om en liten stund. Jeg kan ikke laste opp bilder.

Ps: Nøkkelringer vil bli adoptert bort når jeg kommer hjem, altså mest sannsynlig den 14mai :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.