søndag 2. januar 2011

2011

Først og fremst: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!!

Oppsummering hva som hendte i livet mitt i 2010 (Noe av det)
~En fantastisk tur til Amsterdam i mars
~Jeg gikk ut i min første praksisperiode i mars, der ble jeg kjent med ei fantastisk jente (Therese) som i dag er ei av mine beste venninner.
~I juni hadde jeg bestått mitt første år av sykepleie utdannelsen, 1/3 sykepleier
~Jeg deltok på NSF students (norsk sykepleierforbund) sitt årsmøte, der ble jeg valgt inn som vararepresentant til styret.
~I juli fikk jeg beskjed av legen at jeg hadde forstadiet til kreft i livmorhalsen, det var noen nerveprirende måneder, men det ser ut til å være bra. Jeg skal på siste sjekk nå i januar.
~Min eldste gutt og jeg reiste til Roma, det var fantastisk. EN hel uke var det bare han og meg der nede. Det var 13årsdags gaven hans fra meg.
~I september opplevde jeg noe av det aller verste jeg kunne tenke meg da mannen jeg har flyktet fra de siste 10 årene plutselig dukket opp i barnehagen til minste gutten min. Dette var en av hendelsene som påvirket meg så mye denne høsten, og som førte til måneder med depresjon.
~Min søster flyttet til Thailand :(
~Min venninne flyttet også bort. Plutselig følte jeg meg ganske alene i verden. Alt ble veldig tungt.
~I oktober var jeg på en utrolig kjekk hyttetur med en fantastisk gjeng fra sykepleien
~I november var jeg og så stand-up med Trond Viggo Torgersen, jeg har alltid likt den mannen, det var en fantastisk kveld.
~Jeg er en dedikert Harry Potterfan, og i november var jeg å så den nyeste filmen, den var veldig bra.
~Desember var en ganske hard måned. Jeg hadde hatt en veldig tung høst hvor mye gjorde at jeg absolutt ikke klarte å vie nok oppmerksomhet til studiene, og når eksamen nærmet seg måtte jeg rett å slett legge alt annet til side og bare lese 24/7.
Det har gått veldig bra, men jeg ble totalt utslitt.
Nå er jeg 50% sykepleier :)

Det var en kjapp oppsummering av Lenelenes år.
Alt i alt så har det vært et greit år.
Det har vært mye vondt og tungt, hele høsten har jeg kavet med å komme meg opp av en middels alvorlig depresjon.
Men, man blir ikke bare farget av det negative, jeg har hatt mange gode opplevelser også.
Jeg har truffet mange gode mennesker som betyr mye for meg, jeg har krydret året med små gode opplevlser inni mellom alt kavet, dette har gjort at alt i alt så har det ikke vært så gale som det lett kunne ha blitt.

Nå er det et nytt år, og jeg kjenner at nå er jeg rolig, jeg har det greit, jeg er klar til et nytt år med nye mulgigheter og nye opplevelser i vente.
Jeg må si det at det er det beste å ikke vite hva som venter oss ;)


Godt nytt år alle sammen, håper vi alle får et fantastisk 2011!

1 kommentar:

  1. Jeg har tenkt mye på deg i det siste. jeg har ikke vært flink nok til å kommentere eller til å blogge. Men jeg håper uansett at du får et flott nytt år og mange nye fine minner.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.