lørdag 19. juni 2010

NSF Student årsmøte lørdag 19 juni

NSF Student årsmøte dag 2. Jeg er delegat nr 42 fra Universitetet i Stavnger.
En travel dag, tett prgram, taler, debatt, god mat, sosiale aktiviteter, grand prix, sjokolade og SLS er stikkord for dagen i dag.

Kine og meg selv klarte å forsåve oss idag,ikke det at vi kom sent,men vi fikk ikke tid til å nyte frokosten som vi hadde planlagt. Så det ble kastet inn mat før vi hastet videre på dagens prgram.

Jeg hører til på bord nr8, og bord nr 8 er så heldige å få lov til å være Nederland framtil søndag.
Det vil si: vi er 8 bordhvor alle har fått utdelt et land som vi skal representere i Grand Prix på søndagkveld.
Søndagkveld har vi blitt invitert til glitterfest, hvor dte ikke skal spares på glitter og fjas!
Og det veldig hemmelige var at vi skulle lage vår egen underholdning.Vi fikk som sagt utdelt et land, og en sang (gjerne en litt vill, uheldig,overdådig eller teit) sang som hadde vært det landets bidrag en eller annen gang i Grand Prix historie... Morro!
Det har vært SÅ SÅ norro å øve på koreografien vi selv har laget, vi harsvettet og ledd, diskutert og feilet. Men på søndag skal det VINNES ;) Hehe.
Så, vi får se.
Kine, my roommate! Kjekke Kine :) Her er hun litt sliten, det har vært en lang dag, med et tett program med til tider het debatering,spesielt når vi gikk igjennom temaet "medikamentutregning".
Dette er uten tvil fra min side noe av det viktigste i hele sykepleier utdanningen, og opplæringen og eksamensformen i dette varierer sterkt. Dette bør være likt over hele landet, noe jeg og andre argumenterte for.
Sjokoladehadde vii tonnevis på bordet, det var veldig kos.Men det ble veldig mye rot ut av det.
Vi fikk selvfølgelig oppdatering av både fotball Vm og brylluppet i Sverige, og det ble pause i det vielsen var,så det fikk vi med oss.Det ble klappetog jeg er sikker på at noen tårer ble felt også. Fantastisk, gretulerer så mye til de nygifte.
Siden jeg forsov meg så veldig mye til flyet på fredag,rakk jeg ikke å pakke ned laptppen min, snufs. Så blogging var ikke dte letteste uten. Heldigvis var jeg så heldig å treffe på kjekke Nathalie som går på Høgskolen i Gjøvik, og hun fikk jeg låne laptoppen av :)YEY!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.