torsdag 3. juni 2010

1/3 sykepleier

I dag er jeg offisielt ferdig med mitt første studieår.
Jeg har de siste dagene lest og lest, og øvd på den praktiske prøven jeg skulle opp til idag.
Det var 10 forskjellige oppgaver, men bare en vi ble tatt ut i.
Selvfølgelig kom jeg opp i den oppgaven jeg IKKE ville opp i.
Kontrakturer og muskelatrofi.
Men det gikk som det suset, jeg hadde visst så mye kunnskap og utstrålte en slik selvsikkerhet
at det ikke var noe å stusse over.
Jaja, det var nok skryt. (Beskjeden jeg?)

Så fra idag av har jeg offisielt tatt ferie.
De første dagene skal jeg bare slapp av, og sove, myyyyye.
Så skal jeg begynne å planlegge oppysning av leiligheten, kanksje litt IKEAshopping. Og seinere i sommer blir det ROMAtur, men det er først seint i Juli.

DET ER SOMMER!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.