lørdag 22. januar 2011

Første adopsjon for 2011

Nå blir det først runde med adopsjon for i år.
Planen er jo å legge ut fem nye "monster" for adopsjon i begynnelsen av hver måned slik jeg har gjort tidligere, men det kommer selvfølgelig helt ann på om det er interesse for det.
TIl nå har det absolutt vært interesse for det, men man vet aldri.

Slik det virker;
Jeg legger ut fem "monster" hver gang og tre av disse kan bli helldig adoptert bort.
Jeg legger ut fem for å gi alle en valgmulighet.
Det du skal gjøre hvis du har lyst på en, skriv en kommentar om hvilken av de fem du kunne ønsket deg. Selvfølgelig så blir er det førstemann til mølla prinsippet her, noen ganger skjer de rimelig rask, andre ganger kan det ta litt lengre tid.

De fem står beskrevet nedenfor, det nye for denne gang er at det ikke bare er neøkkelringer som er lagt ut, men også to magneter som er perfekt pynt eller regningsholdere på kjøleskapet (eller hvor du ønsker).
DU må huske å endten skrive inn emailadressen din slik at jeg kan nå deg eller hvis du har blogg selv så er det greit at jeg får linken tilbake til deg.
Dette er selvfølhgelig for at jeg kan få tak i addressen din, det har faktisk hendt at noen har sagt at de ønsker en, men ikke lagt igjen noe som jeg kan nå dem på... Det går ikke så bra.

En annen ting som hadde vært koselig om du har blogg er at du legger ut et innlegg om monsteret om du er den heldige å få et :)
MEN det er ikke et must, bare noe jeg hadde syns var koselig.
Så... Lukke til! Jewel er en nøkkelring, et nøkkelmonster.
Hun er veldig søtt og greit.
Ally er en magnet, første magneten ut.
Hun er veldig søt og grei, og hun glitrer litt også, noe hun er veldig fornøy med :)

Lomar er en rar skrue, men veldig ok. Jeg liker han veldig godt, men skal gi ham fra meg om noen ønker ham :)


Mundoo er en nøkkelring, haha, han ser ganske skremt ut, det kan godt være han er det også.
Men han er ganske uskyldig og snill som bare det.





Miss Alina er ganske anderles fra de andre, og hun føler ikke at hun hører hjemme blandt de andre "monsterene", så hun håper virkelig hun får et nytt hjem.
Hun er en nøkkelring.


6 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Jeg kunne virkelig tenkt meg å adoptere Miss Alina. Hun er nydelig og hos meg skal hun få et godt hjem da jeg vet hvordan det er å føle seg annerledes. Vi kan støtte oss på hverandre :)

    Hilsen Lena

    ps Liker bloggen din veldig godt,er innom støtt og stadig. syns du har mange interessange innlegg om mye forskjellige tema.

    lenabye_@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Så koselig kommentar Lena :)
    Miss Alina er holdt av til deg.

    SvarSlett
  3. Nååh, så søte disse er :D Er de blitt adoptert? ;)

    SvarSlett
  4. Heei!
    Ja, januaradopsjonen er overstått, men det kommer snart en februaradopsjon :)
    I løpet av uken (mest sannsymlig mandag-tirsdag)
    Bare å følge med :D

    SvarSlett
  5. Heh, det var litt her som minnet veldig mye om mmonster fra epla........ :)

    SvarSlett
  6. Det har jeg hørt en gang før :)
    Morsomt!

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.