fredag 31. desember 2010

3 sære ting jeg liker med vinteren ( og jul)

Jeg har tenkt litt for meg selv at det er disse tre tingene jeg er veldig glad i når det gjelser vinteren, og noen angår jo direktre eller indirekte julen også.
Det er tre ting som jeg liker utrolig godt, sånne ting som gir et lite dump av glede i magen og hvis jeg er i humør til det, så kommer det jammen meg et smil også.
Og det er rart i seg sev, smile for en slik tulleting.. Og det helt for seg selv også :)

De tre tingene:
1. Pakke inn gaver
2. Støvsuge barnålene etter et ordentlig slitent juletre ( de som virkelig drysser)
3. Sparke bort snøen som samler seg bak hjulet på bilen.

Den siste er min favoritt, og jeg kan bli skikkelig arg hvis feks samboeren min finner på å gjøre det og ikke slipper meg til!
Haha, sære lille Lenelene.

1 kommentar:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.