onsdag 29. desember 2010

Da Lene laget julegaver

Jepp, jeg laget faktisk noen julegaver.
Men det var bare tileggsgaver.
De ble pent pakket inn i farget papir og cellofan og hengt på "hoved"gaven.
Slik ser den ryddige delen av bordet ut når jeg holder på.
Og jada, jeg har ryddet litt også i anledning fotografering, litt..

Det ble en del "monster" til jul, det var ikke nøkkelringer, men magneter til å ha på kjøleskapet.. Eller hvor du ønsker å ha de.
Alle kom i par, bror og søster, eller noen var også kjærester ;)
Søskenbarnet mitt som var til stedet fikk faktisk den enste nøkkelringen.
Jeg laget 6 par magnetmonstre og en nøkkelring, det ble litt jobbing, nesten så det ikke var kjekt lenger, bare NESTEN, for dette er noe jeg virkelig koser meg med.

Mange som har sett samlingen min med nøkkelringer nå lurer nok på hvorfor jeg ikke heller ga noen av dem?
Jeg ønsket å gi magneter til jul, og dessuten så er jeg jo også blitt litt knyttet til de sikkert 50 nøkkelringene jeg har her i skålen hjemme :D
Jeg har lagt inn bildet av to av parene jeg laget.
De ble riktig så bra, syns jeg selv da.
Det underste paret har ikke fått navn, fritt for forslag om noen ønsker det.


Lille julaften reiste jeg som nevnt i et innlegg under, til farmor.
For å levere gaver, og for å rett og slett besøke.
Hun fikk hjemmelaget julekaker og en fint innpakket gave med et hjemmelaget kort på.
Den store gaven var til pappa, og det henger ved en liten "monster"gave også.
Det er egentlig ganske kjekt å pakke inn gaver, gjøre det fint.
Så det var det jeg laget til jul.
Kanskje blir det nye par til neste år? Hvis jeg ikke har funnet en ny hobby til da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.