fredag 3. desember 2010

Det er ikke lett å være blogger i eksamenstider

Det er sikkert noen som har merket at det har blitt litt mindre blogging på meg de siste dagene, og det har sine grunner.
Det er hardt å være flittig student og samtidig prøve å oppretteholde status som dedikert blogger.

For øyeblikket er det ganske hardt, og verre skal det bli :)
Herlig.
Jeg har gått opp til eksamen 4 ganger dette semesteret, sist nå tirsdag og onsdag, og det merkes både i kropp og sjel.. Og hånden (etter all skrivingen) og på bloggen.
Men jeg prøver så godt jeg kan å poste et innlegg hver dag, det er ikke alltid det går, som de dagene jeg sitter på skolen fra rundt 8 om morgenen til seine kvelden, da er jeg fullstendig oppbrukt når jeg kommer hjem.

Det er ikke bare det å blogger for å blogge heller, skal jeg først legge ut et innlegg, så vil jeg det skal være bra.
Gjennomtenkt og ærlig, noe som betyr noe for meg.
Ikke noe hasteinnlegg... Og for alt i verden... IiiiiK! Ikke noe "God-dag-bloggen-se-hva-jeg-har-på-meg-i-dag-pg-hva-skal-jeg-spise-nå-da?"innlegg.
Hehe :)

Jeg er veldig glad i å blogge, jeg koser meg like mye nå som da jeg begynte aktivt med det.
Jeg har like mye å dele, det tror og håper jeg at jeg alltid vil ha.
Og jeg håper at dere fortsatt setter pris på bloggen min.
Det har kommet en god del flotte tilbakemeldinger, det varmer.

Nå har jeg tre eksamener igjen.
Den siste blir den 20desember, det blir herlig å bli ferdig nå, for dette semesteret har vært ganske tøft, ikke så mye faglig... Men alt det andre jeg drasser med meg.
Men for dere som lurer, jeg har det bedre enn på lenge nå, heldigvis, ellers så er det godt mulig at det hadde gått ut over eksamen.
Det gjorde jo det også på første eksamen, som jeg strøk på.
Det var stå eller gå på den.. Og jeg var ikke forberedt i det heletatt siden jeg ikke har klart å konsentrere meg i høst, men nå går det veldig bra.

Etter et langt innlegge så vil jeg komme fram til det jeg egentlig ville si...
Jeg beklager at eksamenslesning går ut over bloggingen, jeg skal gjøre så godt jeg kan å legge ut gode innlegg når jeg først legger ut :)

Bøker, here I come. . .

1 kommentar:

  1. Skjønner deg godt jeg. Min 2 ukers hjemmeeksamen starter på mandag, og avsluttes den 20. Jeg vet heller ikke hvor aktiv jeg klarer å være på bloggen i den perioden. jeg gruer meg litt, men nervene begynner å roe seg litt nå.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.