fredag 31. desember 2010

Jahaja... Medisinskap?

Jeg har endelig gått til innkjøp av et medisinskap, eller medisinboks om du vil.
Det er noe jeg egentlig har manglet, og det er noe jeg virkelig har bruk for.
Jeg falt for boksen med en gang jeg så den, den er smart innvendig, med forskjellige rom til medisiner , den øvsrte delen akn du løfte ut.
Ganske smart, og ganske fin.

Enste problemet mitt er nå dette;
jeg overså totalt det faktum at jeg ikke har et normalt medisinforbruk og at denne boksen helt klart er laget til et normalt forbruk.
På bildet ser du noe av det som ikke fikk plass etter at boksen var fylt til randen.
Det var mye annet som ikke viser på bildet, det er rett og slett stuet inn i skapet på badet pga daglig bruk.


Det er litt vanskelig å si hva et normalt forbruk av medisiner er, men for meg er det noe som dette;
~Paracett
~Ibux
~Plaster
~Nesespray
~Halspastiller
~Kanskje en pencilinkur inni mellom.

Jeg har alt dette, pluss mye mer.
Jeg feiler jo så mye, jeg er jammen glad vi har kommet så langt vi har i utviklingen i dag.
Ellers hadde det vell vært "survival of the fittest", hvor jeg hadde strøket med det første leveåret.
Jaja, det er ikke sånn nå heldigvis.

Hva jeg trenger medisiner til:
~Tannverk (Jeg har hatt mye av det i det siste)
~Migrene (Er noe dritt)
~Herpes (Ja, der nede)
~Astma (Akutt og forebyggende)
~Allergi (Typisk nesespray, øyedråper og tabletter)
~Eksem (Jobbe som frisør var ikke noen god ide for meg)
~Bipolar ( Det er en berg og dalbane hvis ikke, mer enn med medisinering)
~Panikkangst (!)
~Søvnproblemer ( sliter utrolig med søvnen inni mellom)
~Skjelett og muskelplager (Igjen, frisøryrket var ikke noe for meg)
~Magesmerter ( Som de ikke finner ut av, psykosomatisk?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.