lørdag 16. juni 2012

Gleder meg til jeg endelig kan få male!!

Når bare babyen kommer ut, så skal jeg male kjøkkenet!
Er det mulig å male over hvite fliser som ser hult ok ut med den styggeste fargen i historien??
Sorry til dere som liker oransj, men jeg virkelig hater oransj, jeg mistrives sterkt med oransj.
Jeg har ikke hatt mulighet til å male når jeg har vært gravid fordi malingen som kreves er så sterk at det ville ikke vært heldig for den lille huleboeren.
Og samboeren min får IKKE male, jeg vil det skal se fint ut :P
Å som jeg gleder meg til det!

Jeg har et veldig sterkt "Ikke like" forhold til oransj, hvis noen lurer. Selv sønnen min på 4 år er klar over at mamma virkelig ikke liker den faren, så noen ganger tegner han til meg med oransj, bare for å se reaksjonen min. Og han ler godt av seg selv etterpå.

Hvorfor jeg ikke liker oransj kan være så enkelt som at det minner meg om å være veldig syk som liten, dajeg vokste opp på sykehus omgitt avoransj, Djisis, jeg føler alt var oransj der, vegger, tak, gangen og jo taket var sennepsgult, bare forat det skulle se enda mer gloomy ut.
Eller, det var vel slutten av 70tallet som satte sitt preg på barneavdelingen.
Men jeg kanikke fatte og begripe HVORFOR de alltid skal bruke oransj?? De gjør det på typiskblokk-komplekser, de bør jo klart vite at det ikke er en nøytral farge som vil skille seg ut og plage stakkars mennesker..

Nei, jeg virkelig kan ikke fordra oransj..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.